Zgodnie z art. 556 i nast. Kodeksu cywilnego na wszystkie produkty zakupione w sklepie lightplus.pl przysługują Ci uprawnienia z tytułu rękojmi przez okres 2 lat od daty zakupu.
Jak złożyć reklamację?
1. Opisz reklamację, podaj nam numer zamówienia, nr dowodu zakupu lub inny który ułatwi nam zidentyfikowanie Twojego zakupu. Opis reklamacji wyślij na nasz adres email reklamacje@lightplus.pl, możesz oczywiście przygotować pismo reklamacyjne i dołączyć je jedynie do paczki, jakkolwiek zachęcamy do pierwszego, wygodniejszego sposobu.
2. Przygotuj paczkę do odbioru przez naszego kuriera, dołącz do niej wydrukowany opis reklamacji. Nie wysyłaj do nas paczki "za pobraniem", nie mamy technicznej możliwości odbioru takiej przesyłki, w związku z tym wróci ona do Ciebie i poniesiesz niepotrzebna koszta.
3. W ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu rozpatrzymy Twoją reklamację. W przypadku, gdy reklamacja zostanie uznana za zasadną, spełnimy roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi.